Top

FAQ


Hieronder behandelen we de meest gestelde vragen. Als uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

14 dagen niet goed / omruil garantie   

U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. U krijgt dan het orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Gebruik voor retourzendingen ten alle tijden het bijgevoegde retourformulier. Retourkosten zijn voor de koper tenzij het een fout van onze kant betreft.

LET OP!!! Artikelen die gekocht zijn met korting worden door ons alleen omgeruild voor een andere maat of eventueel een ander artikel. Restitutie voor deze artikelen vinden dus niet plaats. Wel kan er een vouchercode voor uitgegeven worden waarmee u het bedrag op een later moment bij ons kan gebruiken. Hier zit geen beperkingsdatum aan vast en kan gebruikt worden wanneer het u uitkomt.
 
Kan ik langskomen?

Langskomen gaat helaas niet omdat wij enkel opereren als online webshop.

Restitutie

 

Zodra uw teruggestuurde producten bij ons magazijn zijn gecontroleerd en geïnspecteerd, krijgt u een e-mailbericht met een melding van uw restitutie. Uw restitutie wordt overgemaakt naar het rekeningnummer dat is gebruikt om de bestelling te plaatsen. Crediteringen worden binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen, afgehandeld.
 

Het duurt gewoonlijk 8 tot 10 dagen voordat een restitutie op uw afschrift verschijnt.

 

Om een volledige restitutie te krijgen is het belangrijk dat we de artikelen ontvangen in dezelfde staat als waarin u ze hebt ontvangen: het geretourneerde product moet compleet, ongedragen en ongewassen zijn, en alle productetiketten moeten intact zijn.
 

Hoe kan ik betalen?

Betalen op www157fashion doet u veilig met iDEAL via uw eigen vertrouwde bankomgeving. Daarnaast kunt u ook betalen met uw PayPal-rekening. Het voordeel van deze methoden is dat uw bestelling direct wordt bevestigd en de producten kunnen worden verzonden op dezelfde dag.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten per bestelling bedraagt 6,95  (voor zendingen naar Europa is dit 13 euro). Dit geld voor bestellingen beneden de 80 euro, verzendkosten voor bestellingen boven de 80 euro is gratis.

Wij verzenden met PostNL. Voor meer infomatie surf naar https://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling is geleverd?

Bestellingen binnen Nederland worden meestal binnen 2 werkdagen geleverd en bestellingen voor Europa binnen 7 dagen en voor Buiten Europa binnen 14 dagen.
Het kan voorkomen dat een bestelling op backorder komt te staan. Het artikel wordt dan geleverd vanuit onze groothandel in Frankrijk. De levertijd zal dan een aantal dagen langer zijn.

Kan ik mijn bestelling online volgen?


Ja dat is mogelijk. Wij houden u zoveel mogelijk op de hoogte gedurende het proces van uw bestelling. U kunt de status van uw bestelling zien door in te loggen met uw account. Zodra uw bestelling is verstuurd, brengen wij u per email op de hoogte en ontvangt u een track & trace code waarmee u uw bestelling tot aan de voordeur kunt volgen.